2013年4月12日 星期五

NAGELDESIGN MED STJÄRNFORMADE NITAR By adaras


Stjärnformade nitar över en blå krämig bas med en diskret nyansskillnad. Här är veckans nageldesign ut. Vad tycks?
 
Jag använde Unes nya krämiga blå nagellack och som en diskret kontrast lackade jag halva nageln med en starkare blå nyans. Kanten prydda jag med silverfärgade små nitar som är hur fina som helst! Tyvärr sitter nitarna superdåligt med bara överlack (vilket jag upptäckte bara efter någon timme) så ett tips om du provar är därför att använda nagellim.
 
 
Produkter jag använt:
 
Stjärnformade nitar* från KKCenterHk
Clear Nail Gel 6-in-1* från IsaDora
732 Papagayo Blue* från IsaDora 
C25* från Une
Absinthe Purifying Hand Cream från The Body Shop


Thank you, adaras
Check out adaras blog
http://adaras.se/2013/march/nageldesign-med-stjarnformade-nitar.html

沒有留言:

張貼留言