2013年6月11日 星期二

Galaxy Nails + Studs By the-nail-aholic


Witajcie !

Okres matur już prawie za mną, przetrwałam najgorszy kilkudniowy maraton : P Mogę więc wrócić do blogosfery ; )

Ostatnio otrzymałam produkty do paznokci od firmy KKCenterHK do testów. Ponieważ firma jest zagraniczna, postanowiłam napisać tą notkę także po angielsku.
Wracając do tematu, miałam możliwość wyboru tego co chce testować z wielu interesująych ozdób do paznokci. Oczywiście, wybrałam ćwieki ; ) Są to ćwieki owalne o średnicy 2 mm (link do nich znajdziecie poniżej).

Czas na część z recenzją ; ) Miałam mnóstwo pomysłów na mani, w których wykorzystałabym ćwieki. W końcu zdecydowałam 2 paznokcie zrobić w stylu galaxy, a resztę pomalować turkusowym lakierem z nowej serii od Wibo - Gloss Gel Like (również nowiutki więc jego recenzja też się pojawi) oraz dołożyć do tego kilka ćwieków.
Jestem bardzo zadowolona z jakości ćwieków od KKCenterHK ! Nosiłam je przez 5 dni ( ! ) i żaden w tym czasie nie odpadł. Jeśli szukacie ćwieków do paznokci, szczerze Wam je polecam : )
Tak prezentuje się cały manicure:

Mam też dla Was dobrą wiadomość ! Otrzymałam kupon dla moich czytelników uprawniający Was do 10 % zniżki na zakupy na stronie KKCenterHK. Kod: the-nailaholic jest ważny aż do 31 stycznia 2014 roku !

Recently I have received some products from the KKCenterHK to review. I was able to choose some of lots of interesting products. Of course, I chose studs : ) They're round shaped and their diameter  is 2 mm. 



You can buy them here: 


And now is time for the review part ; ) I had a lot of ideas about manicures I could do, which would include these studs. Finally, I decided to do 2 galaxy nails and the others just paint with turquoise nails polish (which is also new and the review will be posted right away ! ) and give them stud accent.
I'm very satisfied with the quality of the KKCenterHK studs ! I have been wearing them for 5 days and none  of them felt off ! So if you're looking for nail art studs, I really rocommend them : )

I also have some good news for you today ! I have a unique cupon code for my readers, who would like to do some shopping on KKCenterHK site.
The unique cupon code is the-nailaholic and it gives you privilege for 10% off and it's valid till 31st January 2014 !


I hope you'll like rest of the photos. Let mi know what you think about this manicure in comments : )
Enjoy !







Thank you, the-nail-aholic
Check out the-nail-aholic blog
http://the-nail-aholic.blogspot.hk/2013/05/galaxy-nails-studs.html

沒有留言:

張貼留言