2013年8月2日 星期五

Review: 10 color blush palette ES By mala0727


Nie wyobrażam sobie makijażu bez zaznaczenia różem/bronzerem naturalnych kształtów twarzy. Naturalny rumieniec dodaje ożywienia cerze i pozbawia efektu 'płaskiej twarzy'. Chętnie wypróbowałam paletę róży odKKcenterHk, choć mam wiele pojedynczych bronzerów i róży te również polubiłam.


W palecie mamy 10 odcieni matowych i satynowych róży. Gama kolorów jest świetna: od jasnych kolorów do tych wyraźnych, dzięki czemu pasują do wielu typów urody i karnacji. Nasycenie kolorów na policzkach możemy stopniować, nakładać warstwowo, dla uzyskania odpowiedniego efektu. Przy aplikacji należy uważać i pamiętać o otrzepaniu nadmiaru różu z pędzla, wówczas łatwiej budować odpowiedni kolor i obszar, na który chcemy go nałożyć. 




Niektóre róże są bardzo jasne i na mojej skórze niemal niewidoczne. Nadal wyglądają ładnie, subtelnie, nadadzą się do bardzo jasnych karnacji. W makijażach najczęściej używałam odcieni z domieszką pomarańczowych tonów. Te sprawdzają się najlepiej przy mojej urodzie. Innych róży używałam w połączeniu z bronzerem. Czyli bronzer poniżej linii kości policzkowych i na tzw. 'jabłuszka' aplikowałam róż w kolorze na jaki miałam aktualnie ochotę - tak, by ożywić twarz. Te róże nakładam pędzlem Hakuro H13, świetnie rozciera i pomaga zachować naturalny efekt w makijażu. Nakładałam te róże również innym pędzlem, skośnym z bardziej zbitym włosiem, ale efekt był trudny do roztarcia, więc pozostałam przy moim ulubionym okrągłym jajeczku z Hakuro.
Dostępność: KKcenterHk
Cena: 16,31 $
Tak wygląda na policzkach, jest to połączenie dwóch kolorów oraz dodałam rozświetlacz na  kości policzkowe.



Przy zakupach na KKcenterHk, możecie dostać -10% rabatu, wystarczy wpisać kod: mala0727





Pozdrawiam


Thank you, mala0727
Check out mala0727 blog
http://mala0727.blogspot.hk/2013/05/review-10-color-blush-palette-es.html

沒有留言:

張貼留言