2013年9月25日 星期三

Bez różu ani rusz! - JOJO Make-Up By kobiecylajfstajl

 Hej Dziewczęta! :)

Właśnie uświadomiłam sobie, że dawniej wszystkie psoty zaczynałam od słowa prywaty. Ale ostatnio przechodzę od razu do rzeczy. Dlaczego tak? Nie dlatego, że nie mam czasu na napisanie kilku słów więcej. Po prostu u mnie NIC się nie dzieje! Kompletnie NIC. Wieje nudą i tyle. Więc nie będę Was zanudzać tym co u mnie, tylko jak to ostatnimi czasy bywa- przejdę od razu do tematu posta niniejszego :)

Dziś będzie post kolorówkowy :) Na tapetę bierzemy Natural Organic Mineral Blush firmy JOJO Make-Up, kolor Peach Pink (10), który otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterHk. 

Róż umieszczony jest w takim dosyć ładnym opakowaniu, zatrzaskiwanym i nie ma siły, aby otworzyło nam się samoistnie w kosmetyczce.  Aleeee... jeśli myślicie, że na powyższym zdjęciu jest widoczna cała jego zawartość, to jesteście w błędzie! Otóż gdy podniesiemy element opakowania, na którym umieszczony jest róż, ukazuje nam się... skrytka z pędzelkiem i lusterkiem!  Tadaaam:
Zatem róż ten umieszczony jest w bardzo funkcjonalnej kasetce z lustereczkiem i pędzelkiem.
Produkt ten jest bardzo trwały, utrzymuje się na twarzy cały dzień. Jest bardzo mocno napigmentowany, więc niewielka ilość wystarczy by odpowiednio musnąć nim policzki- jest dzięki temu wydajny. 
Jeżeli chodzi o tę pigmentację różu, to czasami zdarzyło mi się nałożyć go zbyt dużo (chociaż musnęłam policzek tylko raz- ale za to chyba porządnie). 
Wyglądałam wtedy jak Ruska Matrioszka ;)
 
Ale nauczyłam się nim odpowiednio posługiwać, poznałam jego możliwości i teraz potrafię za jego pomocą stworzyć ładne, naturalnie wyglądające rumieńce :)
 
No i efekt pracy mojej pokażę Wam poniżej. Swojej twarzy użyczyła mi siostra cioteczna moja- Paulina (brawa dla niej). Zezwoliła ona również na publikację swego wizerunku na łamach bloga, więc oto i dzięki jej łaskawości, możecie zobaczyć jak róż JOJO Make-Up wygląda na licu.

Bardzo naturalnie wygląda, prawda? :)
Polubiłam się z tym różem, przyjemny produkt, pozwalający dopełnić makijaż.
Kupić go można tu --> KLIK
A otrzymałam go dzięki współpracy, jaką zaproponowała mi firma KKCenterHk. 

A Wy używacie różów? Czy może wolicie bronzery?
A może jedno i drugie (tak jak ja) ? :)

Ściskam Was mocno! :*

Thank you, kobiecylajfstajl
Check out kobiecylajfstajl blog
http://kobiecylajfstajl.blogspot.hk/2013/07/bez-rozu-ani-rusz-jojo-make-up.html

沒有留言:

張貼留言