2013年10月15日 星期二

198. Nail Club - Liquid Sand (KKcenterHK - N.NAIL Studs Circular Blue 2mm) By mariasnail

 Ez a téma egy hirtelen ötletből vezérelve került terítékre, leginkább azért, mert ez most egy igen kedvelt textúra lett a körömlakkosok körében. Legalábbis a legtöbbjük részéről az. Én sem tudnám tagadni ezt a szenvedélyemet, legszívesebben az összes ilyen körömlakkot felvásárolnám, a blogon is elszaporodtak most, hogy az Essence is előjött ezzel. Ez a textúra pedig nem más, mint a

Liquid Sand


Mikor megbeszéltük, hogy most jöjjön ez, gondoltam: Persze, ez pofon egyszerű! De aztán ráeszméltem, hogy mégsem, mert a készlet véges, és valami érdekeset vagy látványosat kellene csinálni. Így több ötletem is volt, végül ennél maradtam:



Végre sikerült felhasználnom a KKcenterHK-tól kapott kis szegecseimet is, amelyekről nem is tudtam, hogy jönni fognak. Igazi kis cukorfalatok, de a szín miatt korlátozva vannak a lehetőségek, hogy hova is lehet felhasználni. Ide most tökéletes volt. De most magáról a manikűrről. Alapnak a híres Lovely lakkot használtam, amiről még nem is tudom miért nem írtam. Erre húztam egy kis vonalat egy másik lakkal, amiről nemsokára jön majd egy bejegyzés is ;)



Mielőtt a fekete lakk megszáradt volna, belenyomkodtam ezeket a kis kékes szegecseket. Nekem az összhatás nagyon tetszik, ha nem akarnék naponta más színt, akkor fent hagynám jó sokáig, vagy legalábbis minden második alkalommal ilyenre festeném a körmeimet (egy ideig...) :D

A szegecseket INNEN meg tudjátok rendelni, és ha a mariasnail kódot használjátok, akkor 10% le is jön az árából.

N.NAIL Studs Circular Blue 2mm Nail Art Decorations


Hogy tetszik nektek a mostani alkotás? 

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

Nail Club Liquid Sand
1. Lora  4. Netti  
2. Flory  5. Marcsi  
3. Ingrid  


(Collection closed)
Link tool by inlinkz.com






Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest


Thank you, mariasnail
Check out mariasnail blog
http://mariasnail.blogspot.nl/2013/08/198-nail-club-liquid-sand-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言