2013年10月10日 星期四

Makijaż ślubny z użyciem sztucznych rzęs od KKcenterHK By storybyferrou

 Hej :)

Sezon ślubny w pełni, wiele osób szuka inspiracji, więc postanowiłam także pokazać swoją propozycję. Zapewne nie jest to nic odkrywczego, bo użyłam delikatnych kolorów, szarości z domieszką jasnego fioletu.Dokleiłam także sztuczne rzęsy, aby bardziej otworzyć oczy, wybrałam model Baby Queen 511, które dają bardzo naturalny efekt. Jeżeli chodzi o nakładanie cieni, zastosowałam tutaj najprostszą technikę, na zewnątrz najciemniejszy kolor, wewnątrz najjaśniejszy. Dopełnieniem jest niebieska kreska, która świetnie się komponuje z całością.




Użyte kosmetyki:
  • Podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • Korektor Maybelline Pure.Cover Mineral Concealer #02 Natural
  • Puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • Brozner Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Róż Astor SkinMatch Blush 002 Peachy Coral
  • Baza pod cienie Inglot Eye Makeup Base
  • cienie z paletki Douglas
  • Beżowy cień Mariza Selective Eyeshadow #2 śmietanka
  • Zoeva Liner #Sky Night
  • Cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Tusz do rzęs Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • sztuczne rzęsy  Baby Queen #511
  • Błyszczyk Rouge Bunny Rouge Lipgloss #078





 Przy okazji chciałabym napisać parę słów o samych rzęsach. Otrzymałam je dawno dawno temu od sklepu KKcenterHK, całkowicie o nich zapomniałam :/ I żałuję, żałuję strasznie, bo wg mnie są świetne. Po pierwsze bardzo elastyczne, na przezroczystej żyłce są podoczepiane kępki rzęs, są leciutkie i dzięki temu nie są wyczuwalne na powiekach. I co najważniejsze - wyglądają bardzo naturalnie na oczach. Używam ich bardzo często, na szczęście można je używać wielokrotnie, bardzo ładnie otwierają oczy. Niestety zostały wycofane ze strony KKcenterHK, szkoda, bo poleciłabym z czystym sercem, ale sądzę, że warto rozglądnąć się za podobnym modelem.





Co sądzicie o takim makijażu? Lubicie używać na co dzień sztuczne rzęsy, czy raczej wybieracie je na większe wyjścia? :)

Pozdrawiam :)


Thank you, storybyferrou
Check out storybyferrou blog
http://storybyferrou.blogspot.hk/2013/05/makijaz-slubny-z-uzyciem-sztucznych.html

沒有留言:

張貼留言