2013年10月7日 星期一

NOTD - Delicate nude nails By dianacristinatudor

 Hey!
Am revenit cu o alta manichiura, nu cu un review cum promisesem, asta pentru ca imi place tare mult cum a iesit si vreau sa v-o arat si voua!
So I'm back with another mani, although I wanted to write a review, because I love how it looks and I want to share it with you!

Am mers ca de obicei pe ceva simplu, dar de data asta am alternat doua nuante nude delicate: un roz si un... crem care bate spre liliachiu, apoi am adaugat cate o tinta pe fiecare unghie. Pe inelar am ales un sclipici pe care il adooor, are niste reflexii mov superbe. Singurul minus este ca am ales culori destul de transparente si rezultatul final nu este opac, dar nu ma deranjeaza prea tare. Gata cu vorbaria, sa va arat si voua ce a iesit!

As usual, I went for something nice and easy and I chose two delicate nude shades: a pink and another one that I find hard to describe: it's a cream-lilly kind of colour. After that I added some nail studs on each nail. On the ring finger I went for white glitter with purple reflections and that's kind of it. The only thing I don't like is that the polishes I use are sheer, but I don't mind it that much. Ok, let's see the result!







Too many pictures? Naaah!


(Rimmel London Stonger base coat, Golden Rose 219 & 12, nail studs)


Acum sa va spun cate ceva despre tintele de unghii. Eu le am de pe KKCenterhK, le puteti vedea aici. Au o culoare draguta, usor rozalie si sunt destul de micute. Nu e nevoie de lipici special pentru a le fixa pe unghie, e suficient sa le aplicati cat oja este inca umeda. M-a nemultumit putin felul in care au ajuns, intr-un plic cam mare pentru ele; din pacate nu il mai am ca sa vi-l arat. Era mult mai ok sa vina intr-o cutiuta ca cea in care le-am mutat eu. Oricum, mie imi plac mult!

Now a few words about the nail studs. I have them from KKCenterhK, you can find them here. They have a nice pinkish colour and they're small. You don't need anything special to glue them on your nails, just apply them when the nail polish is still wet. The only think I didn't like is how they arrived: in a plastic envelope that was too big for them. I moved them in this little plastic jar and I think it would have been a better idea to be put in this kind of thing in the first place! Anyway, I like them a lot!



Daca va hotarati sa va comandati ceva de pe site, puteti folosi codul meu de reducere de 10%, "dianacristinatudor"!
If you want to order something from the site, you can use my 10% discount code: "dianacristinatudor"!




Atat pentru azi, ce parere aveti despre manichiura mea?
That was all for today. What do you think about my manicure?


*Tintele pentru unghii au fost primite de la KKCenterHK.com, nu am platit pentru ele.
*The nail studs I use were sent to me by KKCenterHK.com, I did not pay for them.

Thank you, dianacristinatudor
Check out dianacristinatudor blog
http://dianacristinatudor.blogspot.ro/2013/06/notd-delicate-nude-nails.html

沒有留言:

張貼留言