2013年10月23日 星期三

Recenzja rzęs z KKCenterhk By mjsmakeup

 Hej :)

Jakiś czas temu dostałam meila od KKCenterhk z propozycją napisania recenzji sztucznych rzęs. Przemyślałam sprawę i stwierdziłam czemu nie :) Tak oto dotarły do mnie niedawno 2 modele rzęs:
ES A551 oraz ES A563.


CENA I DOSTĘPNOŚĆ

ES A551 kosztują $19.28/10par
ES A563 kosztują $21.50/10 par
Dostępne TUTAJ
 
PLUSY
 
+ Przezroczysty pasek, który jest praktycznie nie widoczny po aplikacji
+ Są miękkie i elastyczne, nie czuć ich na oku
+ Są łatwe w aplikacji
+ Nie odklejają się w kącikach
+ Świetna jakość za niską cenę
 
MINUSY
 
- Nie zauważyłam :)
 
MOJA OPINIA
 
Powiem szczerze, że te rzęsy były dla mnie wielkim zaskoczeniem. Miałam lekkie obiekcje przed ich testowaniem, bałam się że będą sztywne i niekomfortowe na szczęście bardzo się pomyliłam.
Rzęsy są naprawdę leciutkie, łatwo je dopasować do kształtu oka i są praktycznie nie wyczuwalne. Na plus jest również fakt, że rzęsy składają się z pojedynczych kępek zamocowanych na przezroczystym pasku, przez co wyglądają bardzo naturalnie. Co prawda trzeba na nie trochę poczekać, jednak myślę że jak za taką cenę warto spróbować.

A tak prezentują się na oczach:





A Wy co o nich sądzicie?

Przypominam również o moim konkursie!! :)

Do następnego


M.


Thank you, mjsmakeup
Check out mjsmakeup blog
http://mjsmakeup.blogspot.hk/2013/10/recenzja-rzes-z-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言