2013年12月26日 星期四

NAIL ART | Mikulás manikűr By lakkhatalom

 Sziasztok!

Pici fáziskéséssel, de én is hozom a Mikulás-napi manikűröm, ami egyben a Mikulás hét utolsó bejegyzése is. Holnaptól egy időre búcsút mondunk a piros különböző árnyalatainak.


Igazából a tavalyi, elég kezdetlegesre sikerült szabadkézi festésem után idén már jó előre eldöntöttem, hogy másképp oldom meg a Mikulás festést, így a legutóbbi KKCenterHK-tól érkezett csomagomba még hónapokkal ezelőtt beválogattam egy karácsonyi water decal matricát, egészen pontosan ezt, így már csak a megfelelő lakkokat kellett összeválogatnom az ünnepi manikűrömhöz.


Megint a skittlette technikához nyúltam. A kisujjamra a Flormar matt lakkjai közül az M08-as piros árnyalatot használtam. A gyűrűs- és középső ujjamra pedig egy korábban kapott francia manikűr készlet fehér lakkja került. A mutató- és hüvelykujjam festéséhez ismét a héten már mutatott Ruby Pumps árnyalatot használtam a China Glaze-től.


A kis matricák használata egyébként pofon egyszerű. A körömlakk száradását követően pár másodperces fürdő után szépen leválasztjuk őket a papírról és a köröm felületére illesztjük, majd óvatosan rányomkodjuk, hogy az esetleges apró buborékokat, gyűrődéseket eltüntessük. Miután a felület teljesen megszáradt fedőlakkal rögzítjük a kis matricákat és már kész is a mutatós és rendkívül könnyű, ám annál cukibb Mikulásos manikűr.

A tavalyival ellentétben ezt a festést sokkal boldogabban és büszkébben viseltem.

Ti milyen körmökkel vártátok idén a Mikulást?


Thank you, lakkhatalom
Check out lakkhatalom blog
http://www.lakkhatalom.com/2013/12/nail-art-mikulas-manikur.html

沒有留言:

張貼留言