2013年12月26日 星期四

Téli ombre körmök - step by step By alanora


Sziasztok!

Annak ellenére, hogy legtöbbször azonnal kipróbálok valamit, ha megtetszik, volt egy igen nagy halogatás az életemben körömlakkozás terén. Méghozzá a színátmenetes, azaz ombre lakkozás. A közelmúltban azonban véget vetettem ennek és egy igazi télies színvilágú manikűrt hoztam össze. Sokkal könnyebbnek bizonyult, mint gondoltam volna, így lépésről lépésre meg is mutatom nektek! :)

Felhasznált lakkok + szivacs a KkCenterHk-tól
-10% kedvezmény a szivacshoz: "ALANORA"
1. lépés: Adjunk egy alapszínt a körmeinknek
2. lépés: Mindegyik lakkból cseppentsünk egy kicsit egymás mellé
3. lépés: Fogjuk a szivacsot és nyomjuk rá a lakkokra
4. lépés: Hengeres mozdulattal vigyük fel a körmökre, majd ismételjük meg kétszer
5. lépés: Csillámos fedőlakkal tegyük még ragyogóbbá az összhatást
A gyűrűsujjamra applikált hópihés körömmatricáról azt hittem, hogy jobban bele fog illeni a téli koncepcióba, de sebaj, annak is eléggé örültem, hogy ilyenre sikerült az első ombre lakkozásom :)


Van olyan manikűr, amit már régóta ki szeretnétek próbálni?


Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2013/12/teli-ombre-kormok-step-by-step.html

沒有留言:

張貼留言