2013年12月19日 星期四

SERDUSZKA By lakierownia



Dzisiaj zdobienie z serduszkami, które pochodzą ze sklepu internetowego KKCenterHk. Jak sama nazwa wskazuje N.NAIL 2.5mm Mix Heart Glitter [NNAIL-Mix-Heart-2-5mm] to mieszanka serduszek w różnych kolorach. Nie dość, że kolorystyka jest różnorodna, to jeszcze produktu jest dosłownie mnóstwo, bo aż 10g. Serduszka widać w oryginalnym słoiczku na zdjęciu poniżej.


Postanowiłam, że do tak uroczego gadżetu dodam równie urocze elementy, czyli pastelowe tło oraz krzyżujące się paski. Lakier, którego użyłam to Essie Bikini So Teeny, który chyba nigdy mi się nie znudzi. Mimo, że mam mnóstwo lakierów różnych marek, zawsze wracam do Essie. Nawet zastanawiałam się, czy nie wykorzystać do zdobienia Meet Me at Sunset, ale przecież całkiem niedawno pokazywałam go na blogu. Może na walentynki zrobię takie połączenie? Zastanowię się nad tym.



Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2013/11/serduszka.html

沒有留言:

張貼留言