2014年2月7日 星期五

EOTD + 120 RENK FAR PALETI / JV BEAUTIES 120 COLOR EYESHADOW PALETTE by naslii

Bugün sizlerle; yaklaşık 1 ay önce kapımı çalan Kkcenterhk paketimin içinden çıkan 120 renk far paletimi inceleyeceğiz. Sahip olduğum en doğal tonlardaki far paletim kendisi. Markası JV Beauties ve Kkcenterhk.com 'da satılıyor. 
Lafı hiç uzatmadan sizi bol görselli yazı ve detaylarla baş başa bırakıyorum .. :)


JV Beauties 120 Color Eyeshadow Palette
Palet oldukça büyük; tek bir saklama haznesi olmasına rağmen 2 palet üst üste sığabiliyor.Ancak palet oldukça büyük olduğundan, taşımak/seyahat için hiç ideal değil. 
İçinde farklı-doğal tonlarda 120 adet far var.


Paletteki çoğu renk doğal tonlarda. Zaten benim bu renkleri ne kadar sevdiğimi iyi bilirsiniz :)
Bir çok kişi paletteki farların pigmentasyonunu sordu bana; söylemek isterim ki; bazı renkler hariç genel olarak palet pigmentasyon açısından orta derecede.
 Yani mutlaka altına bir baz kullanılarak uygulanması gerek,bilhassa açık renklerin.


Işıltılı ve koyu renk farların pigmentasyonu oldukça başarılı,ama daha çok mat ve nude-açık tonlu farların pigmentasyonu zayıf. Gözde renkleri belli ediyor ama paletteki rengi vermek için mutlaka baz kullanmak gerekiyor. Zaten her göz makyajında baz kullanan kişiler varsa, bu durum onları rahatsız etmeyecektir.


Bunlar haricinde; farların yapısı yumuşak ve buna bağlı olarak elbetteki tozutuyorlar fazla olmamakla birlikte. 


Bu farların kalitesini hangi markayla kıyaslasam bilemedim ama şöyle söyleyeyim; NYC farlardan çok daha kaliteli, Flormar-Golden Rose farlara yakın bir başarısı var. The Balm'ın farları kadar iyi değil ama sanırım tam olarak kullandıysanız bilirsiniz; NYX markasının farları gibi kalite açısından


Kalıcılık ise ortanın biraz üstünde; göz kapaklarımda birikme yapmıyor ( göz kapaklarımın kuru olduğunu unutmayın). Benim gibi nude,kahve,doğal renk tonlarında makyaj yapmayı seviyorsanız bu palet işinizi görür. Hatta ben bu palete kahvenin 50 tonu adını koydum o yüzden:) Paletin fiyatı USD$23.57 ; Urban Decay Naked Basics'ten daha ucuz kıyaslama yaparsak; doğal göz makyajı sevenler ve almayı düşünenler için. 

İşte bu palet ile yaptığım birkaç göz makyajı örneği,altına baz uygulamadım. Yazının sonunda göreceğiniz takma kirpikleri de kullandım.


Takma kirpikler ise ES markasına ait. Yine KKcenterhk.com 'da satılıyor. En doğal duran takma kirpik modellerinden biri. Fiyatı USD$13.11
Daha önce BURADAKİ makyajımda da kullanmıştım.

Kkcenterhk'den gelen paketler genelde gümrükte sorun yaratmıyor,en azından ben hiç yaşamadım ama kesinlikle bu alışverişler garanti değil. Ülkemizdeki yasaktan bahsedip pakete kozmetik yazılmamasını ve fiyatın düşük gösterilmesini isterseniz yardımcı oluyorlar. Benim çoğu siparişim 25 gün içinde geliyor bu siteden.
Kargo ücretsiz değil,takipsiz kargo 3$ civarı kadar. Benimkiler de takipsiz kargo ile geliyor ama hiç sorun çıkmadı.

Umarım sorularınızın cevaplarını bulabilmişsinizdir.

Nasıl buldunuz?
Herkese iyi hafta sonları dilerim..


Thank you, naslii
Check out naslii blog
http://www.naslii.com/2013/11/eotd-120-renk-far-paleti-jv-beauties.html

沒有留言:

張貼留言