2014年3月17日 星期一

Idzie wiosna :) Springtime is coming :) by polish-my-nail


Wszędzie już czuć wiosnę, kwiatki kwitną, drzewa poszczają paki, ptaki śpiewają.... itp.
Jakby tego było mało, na paznokciach też już mam wiosennie :)

Spring is all around. The flowers are blooming, treas have new leaves, birds are singing... and so on.
As if that wasn't enough I have spring on my nails too :)


Te naklejki są tak wiosenne, że aż się buzia śmieje. Nosiłam je 5 dni, co rzadko mi się zdarza i żałujęże arkusz wystarcza tylko na jeden manicure. 

Those decals are so springy that my face smiles when I see them. I was wearing them for 5 days - that doesn't happen often. And I just wish the sheet lased for more than one manicure.



Bazą jest tu zwykły biały lakier. Gdy wysechł wycięłam z arkusza kwiatki pasujące do paznokci. Oczywiście najmniejszy był za mały na małego paznokcia, a największy za mały na kciuka. Powycinałam zatem kwiatki osobno i ponaklejałam po swojemu. 
Są to naklejki wodne, trzeba więc najpierw zdjąć wierzchnią folię, następnie je namoczyć w wodzie na ok 20 sekund, zdjąć z kartonika i ułożyć na paznokciu.
Po wyschnięciu utrwaliłam top coatem Sally Hansen Maximum Growth plus. Uwierzycie, że przez te 5 dni tylko na jednym paznokciu miałam odprysk, a i to dlatego że ten jeden zawsze mi się rozdwaja jak podrośnie.

The base is a plane white polish. when it dried I cut out the stickers fitting my nails. But of course the smallest one was too small for my pinky and the biggest one was too small for my thumb. I cut the flowers separately then and applied them my way.
These are water decals, so You have to remove the clear foil from the top first, then soak it in water for about 20 seconds, slide from the paper and apply to the nail.
After that dried I sealed everything with top coat Sally Hansen Maximum Growth plus. would You believe that in those 5 days I had just one chip on the nail, and that is because one nail always splits when it grows a bit longer.


Naklejki pochodzą ze sklepu kkcenterhk i są do nabycia o TU.

These decals are from kkcenterhk and You can get them right HERE.



Podając przy zamówieniu kod polish-my-nail otrzymacie dodatkowo 10% zniżki :)

And adding this code to Your order: polish-my-nail You will get 10% off.

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2014/03/idzie-wiosna-springtime-is-coming.html

沒有留言:

張貼留言