2014年3月17日 星期一

Prawie jak lusterko. Almost like a mirror. by polish-my-nail

Podobają Wam się lustrzane paznokcie? 

Do You like mirror nails?


Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o folii, dzięki której można osiągnąć niemalże lustrzany efekt. Folia pochodzi ze sklepu KKcenterHk. Otrzymujemy ja w małym słoiczku i jest jej strasznie dużo, bo ponad metr. 

I wanted to tell You today about a foil that will give an almost mirror effect. It comes from the  KKcenterHk and we get a huge amount of it (over a meter) in a small jar.



Byłam ciekawa jak dobrze folia odbije się na paznokciach, dlatego też na trzy paznokcie nałożyłam najpierw srebrny lakier Avon Starry Sky, a na dwa jedynie bezbarwną bazę. Następnie wszystkie paznokcie pomalowałam klejem do folii, a gdy ten wysechł przykleiłam folię (matową stroną do paznokcia) i mocno docisnęłam patyczkiem. Efekt widzicie na zdjęciach. 
Nie nakładałam top coatu.

Kciuk, środkowy i mały - folia na srebrnym lakierze
Serdeczny i wskazujący - folia tylko na bazie.


I was curious hoe well it will transfer to the nails. That's why on three of my nails I applied silver polish first (Avon Starry Sky) and and two nails just a clear base coat. Then I applied foil glue and when that dried I stuck the foil pressing it carefully with an orange stick. The effect of that You can see on photos. 
I didn't add any top coat.

Thumb, middle and pinky - foil + silver nail polish
Index and ring finger - just a foil.


Znacznie lepiej wygląda na srebrnym lakierze. Nie widać prześwitów i miejsc, gdzie folia się nie przykleiła. I wszystko byłoby super, gdyby nie było widać tez tych delikatnych zmarszczek. Wyszłoby lustro jak nic :)

Folię zmywa się tak jak lakier - wystarczy wacik i zmywacz do paznokci. 

It looks so much better on the silver polish. All the bits were the foil didnt stuck to the glue are invisible. And everything would have been awesome, if the little creases weren't there either. It would look like a real mirror :)

You can remove the foil just like a nail polish - all You need is a cotton pad and a remover.


A oto co zostało po kawału folii :)
And this is what was left from a piece of it :)


Folia dostępna jest TU.

You can purchase this foil HERE.


A podając przy zamówieniu kod polish-my-nail otrzymacie dodatkowo 10% zniżki :)

And adding this code to Your order: polish-my-nail You will get 10% off.


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2014/03/prawie-jak-lusterko-almost-like-mirror.html

沒有留言:

張貼留言