2014年3月18日 星期二

Lekkość piórka, czyli stemplomania dopadła i mnie! by agusai

Mania stemplowania dopadła i mnie. Nie mogłam się doczekać kiedy przyjdzie do mnie TA płytka. Bo jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam co chcę wyczarować. Nie wiedziałam jeszcze jakie kolory użyję, ale wiedziałam, że na pierwszy ogień pójdą piórka. Totalnie mnie ten wzór zauroczył. Zwłaszcza, że jakiś czas temu usiłowałam je zmalować i wyszedł z tego jeden wielki nail fail. Dzięki płytce z KKCenterHkmogłam spełnić swoje piórkowe chciejstwo ;) Dla niego przerwałam nawet lakierowy urlop! :D A jak przerwa to oczywiście musiałam pomalować paznokcie którąś z wielu nowości czekających na swój debiut ;) Postawiłam tym razem na cudownego błękitka, czyli Softer nr 26. Oj nie spodziewałam się tak ładnego krycia po dwóch warstwach ;) Dodatkowo na nim pojawiły się piękne piórka. Żałuję ogromnie, że mój stempel chociaż odbija przyzwoicie to ma tendencje do... zjadania efektu holo. No cóż zdarza się. W sumie początkowo piórka miały być tylko akcentem na dwóch paznokciach, ale tak mi się spodobały, że postawiłam na total look. Wzór nie miał szans na pokrycie całej płytk, więc w niektórych miejscach po prostu je dostęplowywałam. Zobaczcie jak prezentuje się mani!



USD $4.55
using code: AGUSAI 10% OFF






I jak Wam się podoba moje lekkie zdobienie? Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy w KKCenter użyć kodu AGUSAI :) Dostaniecie wtedy 10% rabatu!



Thank you, agusai
Check out agusai blog
http://agusai.blogspot.hk/2014/03/lekkosc-piorka-czyli-stemplomania.html

沒有留言:

張貼留言