2014年3月12日 星期三

Malutkie nowości.. by kosmetykipanidomu

Dziś chciałabym pokazać Wam co wybrałam sobie z asortymentu tej chińskiej hurtowni - KKCenterhki powiedzieć Wam kilka słów na ten temat.
O samym sklepie/hurtowni pewnie wiecie co nie co - jakaś część blogerek też od nich zamawia, ma nawiązane współprace. A dlaczego? Bo mają fajne rzeczy i baaardzo taniutkie. Sam kontakt z przedstawicielem jest średni - czasami odpisują już na drugi dzień ( pamiętajcie o innej strefie czasowej ) a czasami trzeba czekać kilka ładnych dni by dostać odpowiedź na swoje pytanie.

Już jakiś czas temu pokazywałam Wam naklejki jakie już od nich miałam + lakier ( tu link ). Jako, że w gruncie rzeczy nie miałam im nic do zarzucenia, wiedziałam, że prędzej czy później w moje ręce trafia kolejne produkty..
I tak pojawiły się kolejne naklejki..





Kosztują grosze, są bardzo proste w obsłudze a dzięki nim w kilka chwil nasze paznokcie diametralnie zmienią wygląd. Bardzo przydatne szczególnie dla osób które tak jak ja nie mają talentu jeśli chodzi o zdobienie paznokci.
Tu znajdziecie link do moich naklejek:

A tak na marginesie - na moich paznokciach widzicie lakier BELL GLAM NIGHT SPARKLE - 03
Ogromny zawód! Spodziewałam się ładnie kryjącego mega błyszczącego granatu (  zresztą TU macie link do zdjęcia tego lakieru wprost z postu z moja lakierową kolekcją - 4 zdjęcie od dołu ), a tu taki zawód..

Drugą rzeczą jaka do mnie trafiła to komplet pędzelków. Zasadniczo są to pędzle do paznokci - do zdobienia, do nakładania żelu..Ja jednak wzięłam je w całkiem innym celu..A mianowicie - świetnie nadają się do robienia kresek kremowym eyelinerem, albo podkreślania linii rzęs cieniami..


Są to mięciutkie ale syntetyczne pędzle o dwóch rodzajach kształtu włosia: część pędzli jest ściętych pod delikatnym skosem, pozostałe są ścięte równo jak od linijki. Te ścięte skosem idealnie nadają się do kremowym eyelinerów! Są tez różnej wielkości więc każdy znajdzie coś co najbardziej będzie mu odpowiadało do malowania. No i dużym plusem tych pędzelków jest to, że nie łapią koloru kosmetyku, którego używamy. Nie noszę jak włosie barwi się kosmetykiem i później jest problem z domyciem. W przypadku tych pędzli nie ma takiego problemu. No a oprócz tego wszystkiego - każdy pędzel ma gumową osłonkę, która pomaga utrzymać włosie w ryzach.




A Wy robiłyście zakupy w tej hurtowni? Zadowolone z nich jesteście? Dajcie w komentarzach namiary na Wasze posty o ich produktach - chętnie poczytam i pooglądam :)


Thank you, kosmetykipanidomu
Check out kosmetykipanidomu blog
http://www.kosmetykipanidomu.pl/2014/03/malutkie-nowosci.html

沒有留言:

張貼留言