2014年3月4日 星期二

NOTD | Arany hullámok by lakkhatalom

Sziasztok!

A Seche Vite Empress-ről szóló bejegyzés végén említettem, hogy hiányosságai ellenére biztos, hogy fogom még használni ezt a lakkot, mert a színe nagyon közel áll a szívemhez. Nem is telt el sok idő, hogy újra elővegyem, mert a KKCenterHK-tól kapott arany water decal matrica egyszerűen kiáltott ezért a sötét liláért, viszont, hogy mégse legyen annyira egyhangú a manikűr vittem bele egy kicsi csavart. És igen, megint fehérrel kombináltam az aranyat, mert kevés ennél elegánsabb színkombinációt tudok elképzelni.


A fehér alapszínt még mindig a régóta nyúzott Markwins francia manikűr szettemből szedtem elő, bár lassan aktuális lenne egy kicsit jobban fedő fehér lakk beszerzése, úgyhogy ha nem felejtem el akkor körülnézek ez ügyben a Golden Rose és Flormar lakkok között legközelebb.


Az arany díszítéshez a KKCenterHK-tól kapott arany matricát használtam. Próbáltam már tőlük korábban más vizes matricát is, de érdekes módon ez egész másként viselkedett. Egyrészt a minta miatt ez egy teljes körmöt lefedő matrica és sajnos itt már sokkal zavaróbb volt az a tény, hogy elég merev a fólia, amire a minta került összehasonlítva az eBay-en vett teljes körmös matricáimmal. Emiatt a papírról is sokkal nehezebb volt leszedni, hosszasabb áztatást igényelt és a körmömre is sokkal körülményesebb volt szépen felrakni. Nem is sikerült teljesen.


Távolról egyébként nem néz ki rosszul a végeredmény, de közelről látszik, hogy itt-ott meggyűrődött a matrica. A fedőlakk felvitele után némiképp azért javul a helyzet, de kisebb egyenetlenségek így is maradtak utána, ez az eBay-es matricák esetén teljesen el szokott tűnni.


Összességében tetszik a végeredmény a képeken, de élőben nagyon bosszantottak az apró hibák, amiket láttam a körmömön. Mivel a csomagban 16 különböző méretű matrica kapott helyett, így biztosan el fogom még használni a maradékot más színekkel kombinálva, remélhetőleg szebb végeredménnyel.

Ti próbáltatok már fémes hatású vizes matricát? Milyen benyomást szereztetek róla?


Thank you, lakkhatalom
Check out lakkhatalom blog
http://www.lakkhatalom.com/2014/02/notd-arany-hullamok.html

沒有留言:

張貼留言