2014年3月10日 星期一

Stamping Nails with Plate from KKCenterHk by anitakulikowska89

Witajcie,

Ostatnio nie pojawiam się tu często jakbym chciała, mam więcej materiałów czekających w kolejce niż gotowych postów ale cóż zrobić...
Czas mnie ostatnio goni i mam sporo zaległości, które ostatnio muszę wziąć się za nie i nadgonić, żeby wreszcie wyjść na prostą.


Jakiś czas temu dzięki propozycji wydłużenia  mojej współpracy z KKCenterHk, mogłam wybrać sobie dwa produkty. Jeden z nich tj. pędzelki, mogliście obejrzeć tutaj, natomiast dziś pojawiam się z kolejnym jakim jest płytka do stemplowania,  o której zaraz dowiecie się troszkę więcej.

Dlaczego wybrałam właśnie tą płytkę? 
Z pewnością ma wzory, które mnie urzekły i z pewnością przydadzą się na zbliżającą się wiosnę.
Planowałam zrobić z nich naklejki stemplowe jednak wzór jaki widzicie powyżej, na moim małym stemplu od Konada niestety w całości się nie mieści i miałam troszkę problemy z prawidłowym odbiciem ich.
Nie wiem czy to akurat moja wina jest czy jakości płytki bo wydaję się być dobrze wygrawerowana natomiast płytka z konada lepiej ze mną ostatnio współpracowała.
Teraz przyszedł mi też większy stempel ale o nim będzie za kilka postów mowa.



Standardowo płytka o numerze N.NAIL SPPMB65 na samym początku jest pokryta specjalną folią ochronną, która musimy oderwać. Nigdy o tym nie zapominajcie bo inaczej możecie mieć pewność, że nic się Wam nie odbije. Na płytce znajduje się 7 różnych wzorów głównie kwiatowych. Są w różnych rozmiarach i raczej z przydadzą się dla właścicielek długich paznokci.
Jeden wzór duży z tymi wywijasami jest troszkę za wąski (mały) dla mojego kciuka.
 Płytka jest okrągła o średnicy 5.6cm
Podoba mi się to, że nie przychodzi luzem a jest spakowana w oddzielne opakowanie, które widać poniżej.





Mimo, iż nie wyszło idealnie to jeszcze będę próbować tą płytkę do innych pomysłów zdobieniowych.
Jeśli Wam również się spodobała to możecie ją znaleźć tutaj w cenie 4,55$
A korzystając z mojego kodu anitanails89 dostaniecie ją z 10% zniżką.
Fakt, iż produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą KKCenterHk nie wpłynął na moją osobistą ocenę.

Buziaki :*




Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2014/02/stamping-nails-with-plate-from.html

沒有留言:

張貼留言